Taller d'Educació positiva per a mares i pares amb filles i fills de 12 a 16 anys

Ja s’acosta el començament del nostre taller d’Educació Positiva i Hàbits Saludables per a Mares i Pares amb filles i fills de 12 a 16 anys. Durant sis setmanes al districte 2 (ABS Collblanc) i al districte 4 (Biblioteca la Florida) de l’Hospitalet tractarem de posar en comú l’experiència de diverses famílies en l’educació dels i les adolescents. Tot aquest coneixement es veurà suportat per la teoria de la parentalitat positiva. Aprendrem com reforçar el vincle mare/pare-filla/fill mitjançant tractant de manera holística dels problemes que més afecten a la relació mare/pare-filla/fill en la adolescència, aprofundint en temes com: autoestima, sexualitat, coeducació i gènere, prevenció de risc en l’ús de noves tecnologies i xarxes socials, prevenció de consum de drogues. D’aquesta forma, no només estarem donant eines individuals als progenitors/es, sinó que també fomentarem la creació de grups de mares i pares que reflexionen i s’impliquen col·lectivament en la criança de les filles i fills de manera comunitària.

Si ets una mare o pare que vol reflexionar sobre la seva parentalitat, no t’ho pensis i apuntat a la formació escrivint un email a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Encara estàs a temps!

Programa coofinançat per el Fons Social Europeu i la Fundació Bancària "la Caixa".