• Consulta les formacions i serveis que oferim

• Recolzem la VAGA FEMINISTA. Ens aturem!

• ARA Activa’t no s’atura!

• El projecte ARA ACTIVA’T segueix en marxa

Tastets per a la recerca de feina

Durant el mes de maig i de juny, els i les usuàries que acudeixen a l'associació ARA, dins del projecte Ara Activa't, han pogut gaudir de diferents tallers que els ha donat l’oportunitat d’ampliar les seves possibilitats, proporcionant-los noves eines i estratègies per a la recerca de feina.

Han estat petites formacions específiques sempre emmarcades dins de l’àmbit sociolaboral, que pretenen donar els coneixements necessaris per: enfrontar-se a una entrevista de treball, ja sigui individual o en grup; respondre a les ofertes de feina telefònicament; distingir aquelles ofertes laborals que són una estafa, i que últimament estan tan de moda.

A més de treballar les eines específiques, les experiències compartides han facilitat l’enriquiment dels i de les participants en aquests grups.

Tot això serveix per poder contribuir al creixement personal i d’autoestima i per generar una dinàmica dins del grup de confiança que permet la reflexió sobre les accions que realitzen entorn a la seva implicació en la recerca de feina.